مقالات توان آرامیس آذربایجان

مطالعه کنید و پیشرفت کنید...!!!

یو پی اس چیست؟



یو 

پی اس چیست

 

استفاده از یک تامین  انرژی رزرو مانند سیستم تامین انرژی بدون وقفه یو پی اس علاوه بر کمک به حل مشکلات ناشی از قطع شدن برق ، حفاظت دربرابرقطع کلی برق را نیز فراهم می سازد. دستگاه UPS  دارای فیلترهای الکترونیکی بوده که باعث حذف نویزها و نوسانات برق شهری می شود و محافظت از مصرف کننده ها را در برابر رعد و برق و ولتاژ بالا بعهده دارد و جریان برق یکنواختی با شکل موج ثابت به مصرف کننده ارسال می کند . یو پی اس هایی که برای کاربردهای معمولی استفاده میشوند از نوع آنلاین با باتری سیلد اسید و یا نیکل کادمیوم و توان 500 تا 2000 آمپر است UPS های بزرگتر دارای توان بیشتر و همچنین کیفیت برق خروجی بالاتر هستند. یوپی اس ها در انواع گوناگون و اندازه های متفاوتی وجود دارند.


انواع یوپی‌اس


پی اس چیست



تمام سیستم‌های یوپی‌اس مشابه هم نیستند. سه نوع اساسی یوپی‌اس موجود است.

آفلاین یونیت‌ها در تغییر زمان برق، از منبع برق عادی به یک باطری داخلی شیفت می‌کنند. تأخیر زمانی کوتاهی تا وصل شدن باتری داخلی وجود دارد. هر چند که این تأخیر باید تا حدودی کوتاه باشد که از خاموشی کامپیوتر جلوگیری کند.

یوپی‌اس تعامل بین خطوط (لاین اینتر اکتیو) :یک ترانسفورماتور دارد تا با هر نوسان نیاز به استفاده از باتری داخلی کاهش یابد. این یونیت‌ها ولتاژ خطوط را همواره کنترل می‌کنند و زمانی که ولتاژ پائین تر از حد مشخصی باشد، ترانسفورماتور را فعال می‌کند. باتری زمانی فعال می‌شود که ولتاژ پائین تر از آن حد ثبت شود.

یو پی اس : online همواره برق را از یک باتری داخلی به دستگاه می‌رساند و باتری مداوم شارژ میکند. زمان اختلال برق، هیچ تأخیر زمانی وجود ندارد زیرا این یونیت بعنوان منبع اصلی برق عمل می‌کند. زمان قطع برق، UPS  به تولید برق ادامه می‌دهد اما دیگر نمی‌تواند شارژ شود.

 

یو پی اس-

نظرات (0)

نظر ارسال شده‌ی جدیدی وجود ندارد

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. ارسال دیدگاه بعنوان یک مهمان - ثبت نام کنید و یا وارد حساب خود شوید.
پیوست ها (0 / 3)
اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی شما

آدرس شرکت

آدرس : تبریز، خیابان طالقانی، روبروی مصلی، جنب کتاب فروشی ارک، ساختمان نورافزا، طبقه 1، واحد 1 تلفن : 35533715 - 041 فکس : 35564839 - 041

توان آرامیس آذربایجان

خبرنامه توان آرامیس آذربایجان

با وارد کردن پست الکترونیک خود از آخرین اطلاعیه های توان آرامیس آذربایجان مطلع گردید .

جستجو